17 Aralık 2015 Perşembe

Hani Nerede İstikrar?

 1 Kasım'ın üzerinden 45 güne yakin bir zaman geçti.Akp 1 Kasım'dan sonra istikrarın geleceğini söylüyordu.İyi Akp basa geldi.
Peki nerede istikrar, neden gelmedi? Suruç patlamasından bu yana güvenlik güçleri toplam 218 kayıp verdi.
Diyarbakır, Mardin, Şırnak, Muş gibi illerde halk perişan. Bir aydan daha kısa sürede Doğudaki 7 ilin 17 ilçesinde toplam 52 kere sokağa çıkma yasağı ilan edildi.
Bölgede tam 200 BİN'in üzerinde insan göç etti. Onlarca sivil insan yaşamını yitirdi.
Devlet Doğudaki halkını da kendi öğretmenini de koruyamadı.Koruyamadı ve resmen onlara bölgeden KAÇIN! denildi.
Okulunu açamayan, öğretmenini koruyamayan, halkını koruyamayan bir hükümet ve istikrar.

Hendekler açılmasaydı bunlar olmazdı halkta zarar görmez öğretmende kaçmazdı diyenleri duyuyoruz.
Sormazlar mi peki madem öyle hendekler kazılırken neredeydi bu hükümet? Neden anında harekete geçmedi de islerin bu kadar büyüyüp ilerlemesine müsaade etti?
Dıs ilişkilerden bahsetmek yersiz hatırlamak yeterli ama hükümetin planı isteği ne? Referandum!
Her şey yerli yerinde görüyorsunuz hadi başkanlık sistemine geçelim diye düşünülüyor. Öyle ya başkanlık şart.
Eveet ne diyordum, amaan bıraksana hendekleri öğretmeni dış ilişkileri falan başkanlık sistemi diyordum.
Sahi istikrar için başkanlık sistemi mi lazım yoksa hendeklerin kapatılıp, hükümetin ben buradayım demesi mi? Halk perişan
ve hükümet referandum diyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder